Veelgestelde vragen

Wat houdt het social media beheer abonnement precies in?


Het abonnement omvat het beheer van je social media-accounts, waaronder contentcreatie, planning, publicatie en monitoring van berichten. Het doel is om uw online aanwezigheid te verbeteren en uw doelgroep te bereiken.

Hoe vaak worden er berichten geplaatst?


Het aantal berichten en de frequentie van plaatsing kunnen variëren afhankelijk van het abonnementsniveau. We bieden maandelijkse plannen met een vast aantal berichten.

Wordt de content aangepast aan mijn bedrijf en doelgroep?


Natuurlijk! We zorgen voor aangepaste content die is afgestemd op je bedrijf, doelen en doelgroep. We houden rekening met je merkidentiteit en stemmen de berichten daarop af.

Kan ik zelf ook content voorstellen of wijzigingen aanvragen?


Je kan zeker input geven en specifieke ideeën voor content voorstellen. We staan open voor samenwerking en passen ons aan je wensen aan, mits dit binnen het abonnement valt.

Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn abonnement?


Je kan wijzigingen aanbrengen in je abonnement door contact met ons op te nemen. We kunnen je abonnement altijd aanpassen aan uw veranderende behoeften.


Wat gebeurt er als ik mijn abonnement wil opzeggen?


Je kan je abonnement stopzetten wanneer je wil. Er zijn geen extra kosten aan verbonden.